Keresőmarketing elemzés

Keresőmarketing elemei - keresőoptimalizálás, PPC kampány

Lehetőségek, veszélyek

Kutatása

Keresőmarketing elemzés során a leendő érdeklődők keresési szokásait vizsgáljuk meg. A keresési szokások alapján kialakítjuk a kifejezési csoportokat, mint lehetőség. A kifejezések alapján kutatást végzünk a Google találati listáján, hogy pontosan lássuk kik hirdetnek, illeve mennyire erős a természetes találatok versenye. Az erős versenytársak weboldal seo elemeit vizsgálva hasznos információkat kapunk, amivel előkészíthetjük a döntéseinket.

Meglévő eszközök

Helyzetelemzése

Keresőmarketing elemzés jelenlegi állapota a vizsgált weboldalon. Milyen kifejezésekre található meg a Google találati listájában? Fontos szempont, hogy milyen aloldalra érkeznek a látogatók ebben az esetben. Milyen eredménnyel, megfelelő mérésekkel fut vagy futott PPC kampány? A jelenlegi weboldal technikai, adminisztráció feladatait ki, hogyan valósítja meg? Tartalom fejlesztéssel jelenleg ki van megbízva és milyen terv alapján dolgozik.

Eredmények vizsgálata

Iránymutatás

Keresőmarketing iránymutatást a kutatás eredményei, illetve a helyzetelemzés állapota befolyásolja. Közösen meghatározzuk, mi az elsődleges feladat a keresőmarketing területen. A kivitelező csapat pontosan megkapja az ütemezést a feladatok elvégzéséhez. Ennek köszönhetően átlátható lesz a megvalósítás, illetve ellenőrízhető. Kialakítható egy átlátható terv, ami megvalósításával a cég keresőmarketing eredményei hatékonyabbak lesznek.