Módszertan

Lehetőségek, veszélyek

Kutatása

Meglévő eszközök

Helyzetelemzése

Eredmények vizsgálata

Iránymutatás

Miért fontos az online marketing elemzés?

Az online marketing eszközök mérése nélkül nincs rendelkezésre álló adat, amiből le lehet vonni a következtetéseket és elő lehet készíteni a döntéseket. Mérés nélkül nem látjuk, mely hirdetési csatornák hozzák a potenciális érdeklődőket.

Az online marketing elemzés elsősorban a lehetőségek kutatásáról, a cég online jelenlétének állapotáról szól. Illetve az adatok vizsgálatából, hogy átlátható és tervezhető legyen a megvalósítás folyamata. Az online marketing elemek mérése nélkülözhetetlen a hatékonyság növeléséhez, ennek elemzése fogja befolyásolni a döntéseinket.

Manapság tudatosan kell felépíteni és üzemeltetni a cég online jelenlétét. Az elemzés elsősorban a döntés előkészítési fázisba játszik fontos szerepet, mivel olyan adatokat szolgáltat, amiből kiolvashatjuk az irányokat. Mindig mindenki azt mondja az internetes reklámokra, hogy mérhető. Igen, de valamiért kevesen nézik meg a számokat vagy elfelejtik lemérni. Ezen a hozzáálláson akarunk változtatni az elemzés elősegítésével.

Kinek nem ajánljuk az elemzést?

Aki nem tudja megmondani, hogyan támogatja a cégét az online jelenlét. Azért van a cégnek weboldala vagy Facebook oldala, mert a konkurenciának is van.

Nem azt várjuk el, hogy pontosan minden ki legyen számolva, de ne úgy tekintsen az online marketingre, mint szükséges rossz kiadás.

Az online marketing sikere nagyban a döntéshozóktól függ. Elmondhatjuk, leírhatjuk, lerajzolhatjuk a lehetőségeket és az irányokat, ha senki nem hoz döntést és a cég oldaláról a feladatok nem lesznek elvégezve. Ezzel a hozzáállással a mi sikerünk is meg van pecsételve.

Kérje visszahívásunkat

Online marketing területek, ahol az elemzés nélkülözhetetlen

Küldje el kérdését!

A választ nem automatikusan küldjük, minden kérdést külön válaszolunk meg!