Performance marketing elemzés

Performance marketing - konverzió optimalizálás

Lehetőségek, veszélyek

Kutatása

Performance marketing elemzés során az iparágnak megfelelő vesenytársak konverziós pontjának elemzése az elsődleges feladat. Ezzel rálátást kapunk, hogy a célpiac milyen eszközökkel találkozik a versenytársak oldalain. Lehetőségeink szerint az elemzés során tesztelni is szoktuk a versenytársak konverziós pontját, hogy információt gyűjtsünk a további folyamatokról. Ez már egy piackutatási folyamat, de fontos lépés a konverzió hatékonyságának növelésében.

Meglévő eszközök

Helyzetelemzése

Performance marketing elemzés jelenlegi állapotával kiderült jelenleg milyen konverziós pontokat használ a cég. Milyen mérések vannak jelenleg beállítva, amivel kimutathatóak a különböző források megtérülései. Fontos szempont, hogy megfelelően legyen mérve, minden konverzióhoz vezető lépés. Az elemzés során már láthatóvá tesszük, mely területekre kell odafigyelni és foglalkozni.
Konverziós pontok nélkül nincs online marketing!

Eredmények vizsgálata

Iránymutatás

Performance marketing iránymutatással pontosan meghatározzuk, milyen feladatokat kell elvégezni a konverzió optimalizálásához. Közösen meghatározzuk első lépésben a konverziós pontokat, melyek üzletileg támogatják a céget. A kivitelező csapat pontosan megkapja az ütemezést a feladatok elvégzéséhez. Ennek köszönhetően átlátható lesz a megvalósítás, illetve ellenőrízhető.